Форма входу

Категорії розділу:

Мои статьи [80]

Пошук

Опитування

Оцените мой сайт
Всього відповідей: 188

Статистика

Новий Рік 2011





П`ятниця, 25.07.2025, 22:42
Вітаємо Вас Гість | RSS
НВК "Олімп"
Головна | Реєстрація | Вхід
Каталог статей


Главная » Статьи » Мои статьи

Портрет творчого вчителя
Портрет творчого вчителя
 
       Творча особистість... Творчий вчитель... У наші дні інтерес до розвитку творчого потенціалу зростає. І це, звичайно, не випадково: змінився світ, змінився статус нашої держави у ньому. Політичні, економічні, соціально-педагогічні зміни, які відбуваються у нашій державі, впливають на діяльність школи, змінюючи її зміст, структуру, принципи і завдання.
     Існує реальна потреба суспільства в інтенсивному розвитку інтелектуального потенціалу кожної людини. Необхідно навчати кожного свого вихованця самостійно мислити, діяти в нестандартних умовах, розвязувати найрізноманітніші проблеми ( побутові, навчальні, глобальні).
     Ми, педагоги, повинні творити нове, неповторне, те, що привертає учнів до навчання, а їх батьків - до проблем освіти.
     Критерієм творчості повинна стати особистість дитини, її розвиток, самореалізація. Наукові дослідження переконливо доводять, що діти мають постійно перебувати під впливом матеріальної і духовної культури рідного народу. Це потрібно передусім для більш повного розкриття їх природних нахилів, розвитку здібностей оскільки саме в цьому випадку "якнайповніше використовуються етнопсихологічні особливості дітей". Саме цей шлях веде до формування національно свідомих громадян.
    Зрозуміло, що значною мірою це залежить від викладача. По - перше, він сам повинен бути творчим, мати власну думку, постійно підвищувати свою ерудицію, інтелект, а по-друге, осмислювати літературу з позицій загальнолюдського, вічного, нетлінного. Такий словесник зуміє дібрати методи, прийоми й форми роботи, які розвивали б творче мислення школярів, допомагали їм збагнути неповторну  цінність його для нас і нащадків.
    Урок - це завжди творчість і пошук. І ми, викладачі, повинні все зробити, щоб сучасний урок української мови був для дітей цікавим, радісним, щоб розкривав творчий потенціал особистості.
     Найефективнішим у такому випадку є інноваційне навчання, яке забезпечує позитивну мотивацію здобуття знань, формує стійкий інтерес до предмета, сприяє розвитку творчої особистості.
    Шляхетності почуттів, гуманності у стосунках з людьми, високій моральності повинні навчитися учні на уроках літератури та мови і взяти їх орієнтирами в далеку дорогу життя, адже нинішнє покоління мусить знайти шляхи переходу  від епохи жорсткого раціоналізму до епохи духовності, подолати кризу духу як найстрашнішу кризу людства.
     Естетично розвинена грамотна людина - завжди особистість. Самодостатня, творча, з потужним духовним потенціалом, високою національною свідомістю.
     Саме таку особистість прагне формувати на своїх уроках української мови та літератури викладач Волкова Наталія Миколаївна - творчо працюючий, висококваліфікований спеціаліст. Має високий науково - теоретичний рівень викладання предмету. Відмінно володіє заннями педагогіки, психології та методики. Наталія Миколаївна використовує завдання, що забезпечуюють високу активність учнів на уроках та якість знань.
    На високому методичному рівні проводить уроки української мови ат літератури, на яких ефективно застосовує такі педагогічні технології, як особистісно-орієнтовне навчання, технології, технології розвитку творчих здібностей  та критичного мислення, технології розвитку аналітичних та пошуково-дослідницьких вмінь.
    На уроках намагається створювати умови для самооцінки та самоаналізу навчальної діяльності учнів, творчого відношення до вивчення предмету, вчить вміло застосовувати набуті знання в практичних життєвих ситуаціях.
   Схвильовані і розчулені  по закінченні уроку української літератури на тему "Пісенна творчість А. Малишка" у 7 класі виходили присутні вчителі.
    Наталія Миколаївна провела урок на високому професійному рівні з використанням нових технологій.
    У класі на столах вишиті рушники... Спокійно і стримано звучить голос учительки.  "Сьогодні у нас урок незвичайний..."
    Активно працюють на уроці діти  у групах, презентуючи свої дослідження. Багато цікавого і невідомого про поета-пісняра вони знаходили, використовуючи комп'ютер.
     На уроці учні вивчали поезію і проводили аналіз, слухали і співали пісню "Рідна мати моя", розповідали історію її створення і популярність.
     Захоплююче розповідали учні про історію виникнення і застосування українського рушника.
      На уроці відбувалося чарівне дійство: оживали картини рідного краю, ніжний образ рідної для всіх поколінь неньки...  Вишитим рушником стелився шлях від рідного  порогу у далечінь... Теплі і сумні спогади огортали душу, як кольори на рушнику, який вишивала матуся.
      Цей урок діти запам'ятали назавжди.
  
   
Категория: Мои статьи | Добавил: lane03 (26.03.2012)
Просмотров: 2256 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Copyright MyCorp © 2025